Ο Σεπτέμβριος θεωρείται, για τους περισσότερους, ο μήνας της επιστροφής. Ο μήνας που τελειώνουν οι καλοκαιρινές διακοπές και που ο καθένας επιστρέφει… στην θέση του. Ο φετινός Σεπτέμβριος ήταν όμως και ένας μήνας με πολλά και σημαντικά θέματα στο epixeiro.gr. Σήμερα, βλέπουμε μαζί εκείνα που ξεχώρισαν βάσει αναγνωσιμότητας, βάζοντας τα αθλητικά μας παπούτσια, πίνοντας ένα ενεργειακό ποτό και φτιάχνοντας το δικό μας business plan, ανακαλύπτοντας παράλληλα το franchising και το branding!
Ξεκινώντας, όπως πάντα «ανάποδα», βρίσκουμε στην 15η θέση την Λίλα Καραποστόλη, η οποία μας εξηγεί τους βασικούς λόγους που οδηγούν ένα εστιατόριο στην αποτυχία, ενώ στην 14η βρίσκεται η συνέντευξη μας με την Toorbee, την B2B «γέφυρα» μεταξύ Ευρώπης και Κίνας. Στην 13η θέση, ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης μας παρουσιάζει την ιστορία του Red Bull, του ενεργειακού ποτού που είχε γεύση… συνταγογραφούμενου φαρμάκου.
Από την 12η θέση, η Section Editor Έλενα Ερμείδου αναλύει πώς γίνονται τα επιχειρηματικά ανοίγματα και οι εξαγωγές «εκ του ασφαλούς», στην 11η η Αναστασία Μπερμπέρογλου μας μιλάει για το πώς μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει ανάμεσα στο πλήθος των ομοειδών επιχειρήσεων ενώ στην 10η θέση η Ηλέκτρα Σιαλμά εξηγεί γιατί ο πωλητής είναι ένας διαμορφωτής ψυχολογίας.
Στην 9η θέση βρίσκουμε το άρθρο του Thrive Global Greece που μας καλεί να μάθουμε τι πρέπει να κάνουμε όταν βρισκόμαστε υπό πίεση, ενώ στην 8η ο Νάσος Νικολάου γράφει για την σημασία του επιχειρηματικού πλάνου. Στην 7η θέση, εντοπίζεται η συνέντευξη μας με τον Μιχαήλ Παναγιωτάκη, τον Αναπληρωτή Διευθύνων Σύμβουλο της Δωδώνη.
Στην 6η θέση ανακαλύπτουμε γιατί η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα, ενώ στην 5η η Ανδριάνα Παπακωνσταντίνου γράφει για το business plan, το οποίο βρίσκεται ακριβώς πάνω στην στροφή όπου η ιδέα γίνεται επιχείρηση. Στην 4η θέση του top 15 για τον Σεπτέμβριο, βρίσκουμε τους 10 Έλληνες experts που μας μίλησαν για το θέμα του branding, μια έννοια που απασχολεί ολοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις.
Στην τρίτη θέση της κορυφαίας τριάδας, βάσει πάντα της αναγνωσιμότητας, ο Χρήστος Κοτσακάς καταρρίπτει 10 μεγάλους μύθους γύρω από το franchising, ενώ στην 2η ο Αλέξιος Βανδώρος αναφέρεται στον 91 ετών ιδρυτή που ξεφόρτωνε φορώντας το κολλαριστό του κοστούμι. Στην 1η θέση του top 15 μας, ο Χρήστος Κοτσακάς γράφει για τον πρώτο υπάλληλο της Nike και για το πώς αυτός πούλησε τα πρώτα παπούτσια της εταιρείας.
Ραντεβού σε έναν μήνα, με τα κορυφαία θέματα από τον μήνα που διανύουμε, τον Οκτώβριο!